top of page

Powered by: triathlonaccessoires.nl!


triathlonaccessoires

Met gepaste trots en bijzonder blij, stel ik jullie graag voor aan mijn nieuwe sponsor!

Triathlonaccessoires.nl, 's lands grootste online winkel op het gebied van de triathlonsport, biedt naast wetsuits, trisuits en overige triathlon-, fiets- en hardloopkleding, een zeer uitgebreid assortiment aan triathlon accessoires zoals startnummerbanden, snelveters, wedstrijduitrusting en sporthorloges. Ook voor sportvoeding en (triathlon)fietsonderdelen ben je bij triathlonaccessoires.nl aan het juiste adres!

Triathlonaccessoires.nl staat verder bekend om de beste prijsgarantie en snelle levering, maar vooral ook om deskundig advies en bijzonder goede service. Zo organiseren zij regelmatig zogenaamde wetsuit testdagen, waar je diverse modellen van verschillende merken in het (open)water kunt uitproberen. Koop je liever niet van een plaatje op internet dan is een bezoekje aan de winkel in het Noord-Brabantse plaatsje Volkel ook meer dan de moeite waard.

Zelf heb ik triathlonaccessoires.nl begin dit jaar leren kennen in mijn zoektocht naar mijn eerste wetsuit. Een aankoop die ik inderdaad niet alleen van een plaatje wilde doen. Omdat ik het wetsuit voor aanschaf graag eens wilde passen en ik daar zeker ook enig advies bij nodig had, toog ik samen met Romy naar de winkel in Volkel. Mijn wensen kenbaar makend, kreeg ik diverse modellen te passen en uiteindelijk koos ik voor de Zone3 Vision. Een bijzonder prettig wetsuit, dus dat bleek een juiste keuze.

Ook met de goede service maakte ik al snel kennis. Na twee trainingen en slechts één enkele wedstrijd in open water, bleken er onder de oksels oppervlakkige scheurtjes te ontstaan in de buitenlaag van het wetsuit. Dat vond ik toch wel een beetje vreemd dus zocht ik via e-mail contact met de winkel. Ik kreeg snel antwoord, het bleek om een productiefout te gaan. Zonder de schade zelf te hebben bestudeerd en zonder het stellen van allerlei voorwaarden werd mij verteld dat ik het wetsuit terug kon sturen en dat het onder garantie vervangen zou worden. Omdat ik kort voor de wedstrijd in Weert stond, vroeg ik, of ik het beschadigde suit nog eenmaal mocht gebruiken en pas na de wedstrijd mocht retourneren. Ook dat was geen enkel probleem. Ik werd al wel gevraag mijn maat en type door te geven, opdat men alvast een nieuw suit voor mij apart kon leggen cq. bestellen bij de leverancier. Zo gezegd zo gedaan en kort na de triathlon in Weert ruilde ik mijn wetsuit. Het nieuwe suit werd snel en bijzonder goed verpakt geleverd!

Ik verheug me enorm op de samenwerking met dit mooie bedrijf. Samen gaan we op weg om mijn doel voor het komende seizoen te verwezenlijken. I will become an IronMan!

Heb ik je enthousiast gemaakt? Neem dan snel eens een kijkje op triathlonaccessoires.nl!

Vond je dit artikel interessant en wil je op de hoogte blijven? Volg Triathlon Blog dan nu ook op Facebook en Twitter!

Je krijgt dan automatisch een melding bij elke nieuwe post.

bottom of page