top of page

Yes, I'm in!

Triathlon | Blog. Een interessant ervaringsblog over triathlon. De triathlon afstanden, triathlon kalender, triathlon training, triathlon kleding, triathlon voeding en meer...

​Jippie!!! Mijn hoofddoel voor 2017 is een feit. Zojuist definitief ingeschreven voor de IronMan in Maastricht op zondag 6 augustus. Dit jaar heb ik er al even aan mogen proeven met een van beide estafetteteams van de Triathlon Club Maastricht. Ik nam het onderdeel tijdrijden voor mijn rekening: 180 uitdagende kilometers door het Nederlandse en Belgische heuvellandschap. Volgend jaar moet het dan echt gaan gebeuren en hoop ik na 3,8 kilometer zwemmen in de Maas, 180 kilometer tijdrijden en 42,2 kilometer hardlopen door het centrum van Maastricht de mooie woorden "You are an IronMan!" in ontvangst te mogen nemen.

In januari start ik met de gerichte voorbereiding. Spannend.....


Vond je dit artikel interessant en wil je op de hoogte blijven? Volg Triathlon Blog dan nu ook op Facebook en Twitter!

Je krijgt dan automatisch een melding bij elke nieuwe post.

bottom of page