top of page

De kop is eraf! Het aftellen is begonnen....


"Het is 6:00 uur in de ochtend. De stad ontwaakt. Er heerst serene rust. Het enige geluid komt van een voorbij rijdende bezemwagen en in de verte klinkt het gelach van de laatste feestvierders die langzaam hun bedje opzoeken. De Maas ligt er als een spiegel bij en in de verte zie ik de wedstrijdboeien al in het water liggen. Ik vervolg mijn weg en langzaam wordt ik vergezeld door medesporters, allen nog in diepe gedachte verzonken. Ondanks de gezonde spanning, toveren de eerste zonnestralen een lach op mijn gezicht. Vandaag is het zover. Vandaag wordt ook ik een IronMan."

Over 196 dagen, om precies te zijn op zondag 6 augustus a.s. valt vroeg in de ochtend het startschot van de 3e editie van de IRONMAN Maastricht-Limburg​. En ik ben er bij! 28 weken lang keiharde training, minimaal 6 dagen per week. Soms eenzaam en urenlang, met een lach en soms ook een traan. Met aanpassingen in mijn eetpatroon, minder tijd voor mijn omgeving en zo veel meer, maar ik heb er enorm veel zin in. Ik ga ervoor!!! De komende periode zal ik je wekelijks op de hoogte houden van mijn vorderingen. Neem dus regelmatig eens een kijkje op mijn blog. Wil je zeker weten dat je niks mist, like dan snel mijn Facebookpagina Triathlon Blog! En om alvast in de sfeer te komen, hier nog eens de aftermovie van de editie van afgelopen jaar.


Vond je dit artikel interessant en wil je op de hoogte blijven? Volg Triathlon Blog dan nu ook op Facebook en Twitter!

Je krijgt dan automatisch een melding bij elke nieuwe post.

bottom of page